maandag 30 april 2012

Catrice The Giant Extreme volume mascara


Deze mascara van Catrice ligt al een tijdje in het schap, hij belooft XXL wimpel volume. Natuurlijk heb ik dat even voor jullie getest.


De verpakking is niet heel bijzonder, hij is alleen wat groter dan normaal. toen ik het borsteltje zag wist ik niet zo goed of dit wel ging werken voor mij, I'm not the handiest ;) 
It's so big!

Maar ik moet toegeven dat het borsteltje zwaar meeviel, ik vind het juist wel fijn werken. En door het smalle puntje vanboven kan je de kleine haartjes ook gelijk meepakken. Over het resultaat ben ik ook wel te spreken, het geeft mijn wimpers niet echt meer volume maar zeker wel lengte. 

Ik gebruik hem nu een paar weken en ik vind het echt een fijne mascara die lengte geeft aan mijn korte wimpertjes ;) 


Als je nog een goede mascara zoekt die niet duur is dan is deze zeker aan te raden.
deze mascara is te koop bij kruitvat voor €4,49 

Q; wat is jouw favoriete mascara?



2 opmerkingen: