donderdag 20 september 2012

Glossybox September!


Vandaag heb ik de glossybox van september voor jullie! Deze maand staat de glossybox in teken van Mooi parfumerie die 5 jaar bestaat. Mooi parfumerie trakteert deze maand op een hele speciale traktatie.




In de box zat deze maand  één fullsize product en voor derest samples of luxe samples. Het fullsize product is een handzeepje, in de voorgaande glossybox zaten meestal wel 1 of 2 fullzise producten. Maar goed, we gaan naar de inhoud!


In de box zaten o.a deze 3 producten, 2 parfum samples en een handzeepje. Roberto Cavalli is een hele lekkere geur! Het is een amber, bloemige geur. Ik heb al eens eerder een sample van dit parfum gehad en die is helemaal opgegaan dus erg leuk dat er een nieuwe inzit! ook Sun van Jill sander zit in mijn box, ook deze parfum heeft amber en bloemige geurnoten. ik persoonlijk vind dit niet een hele lekkere geur. 


Dan het zeepje, het zeepje heeft een hele subtiele sinaasappel geur, en is gebaseerd op plantaardige ingrediënten. 
Ik zou het eerder als handzeepje gebruiken dan als zeep onder de douche, aangezien het formaat te vergelijken is met een hotelzeepje. 



Dan nog deze 3 producten, dit zijn de luxere samples. We beginnen bij mijn favoriet....de Clinique mascara!
Ik wilde deze mascara al een tijdje kopen en nu kan ik uitproberen of hij ook echt voor me werkt. Glossybox zelf zegt over deze mascara "De textuur zorgt voor een intense kleur, waar je oogoplag onweerstaanbaar van wordt. Ik ga deze uittesten en dan zullen we zien. Dan het Caudalie serum, het wordt beschreven als een hydraterende bubble die zorgt dat het vochtbalans van je huid wordt hersteld. het serum heeft een aparte structuur, het is veel dunner dan dat ik van serums gewend ben, het is geen silicone achtige structuur, meer een melkachtige. De olie die in de box zit is een olie met 5 oliën uit 5 verschillende continenten, het is een olie voor huid en haar.Er zit argan-, jojoba-, olijf-, macadamia-, en soja-olie in. ik ben heel erg blij met deze 3 producten!

Nou dat was het dan, als jullie reviews van producten willen zien kunnen jullie dat bij de comments zetten.
Op naar de Glossybox van oktober!

follow me on bloglovin

x Chloë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten