dinsdag 1 mei 2012

Mijn favoriete Iphone apps

Vandaag vertel ik jullie iets over mijn favoriete apps voor Iphone. ik heb mijn Iphone nu een half jaar en heb inmiddels wel wat favorieten. Bijna alle apps die ik noem gratis , als het geld kost zal ik het erbij zetten hoeveel het kost.

Whatsapp-  Iedereen kent dit wel, met Whatsapp kan je heel makkelijk gratis sms'jes sturen via je internetverbinding. Deze app heeft me al heel veel beltegoed bespaard (deze app kost 0,80 cent).

Tourwrist- Dit is een hele leuke app, je kan met deze app de mooiste plaatsen op de wereld bekijken door met je iphone/ipad rond te draaien. Door rond te draaien kijk je al het ware om je heen, echt heel gaaf!




Bloglovin- De Bloglovin app is heel handig als je heel veel blogs volgt en je wil al de nieuwe posts op een rijtje hebben. Ik gebruik deze app elke dag en het is heel handig om tussendoor nieuwe posts te lezen.


instagram- Met deze app kan je een foto maken, er een filter onder zetten en het daarna posten. Je kan ook mensen volgen zodat je een soort timeline met foto's hebt! Echt heel leuk.
Shazam- Ken je dat? Als je een liedje op de radio hoort en je weet niet hoe het heet? Nou ik wel, en daar is deze app heel handig voor. Je zet hem aan, hij luistert, en hij zegt gelijk hoe het heet en een knopje om hem het te downloaden op itunes.

Q: wat zijn jullie favo apps?


1 opmerking: